กรุณาเลือก แสดงผลรูปแบบอุปกรณ์พกพา | แสดงผลรูปแบบคอมพิวเตอร์
กำหนดเอง 1 กำหนดเอง 2
โพสต์นี้สร้างขึ้นอัตโนมัติโดยระบบเช็คอินรายวันของฟอรัมเมื่อ
โพสต์นี้สร้างขึ้นอัตโนมัติโดยระบบเช็คอินรายวันของฟอรัมเมื่อล
Our History Dongguan Hongwang Electronic Technology Co., Ltd mainly specialized in production
Product Parameters: Product Name Saline Water Red House Christ
VDOวิธีตั้งปลั๊กอินลงชื่อเช็คอินประจำวันDiscuzX3.2 8c_UaKhPb8A
31 ข้อตกลงและเงื่อนไขการสมัครสมาชิกเว็บ maenangkhaow.com1. ผู้ที่สมัครสมาชิกจ
ความเป็นมาเครือข่ายอนุรักษ์เขาแม่นางขาว 6 5 4 เทือกเขาแม่นางขาว กับ การอนุรักษ์ เทื
บ้านทุ่งรัก 18 คำขวัญบ้า
นวัตวิถีโอทอปบ้านทุ่งรักชัยพัฒน์ 16 7J05UvgCzME
เส้นทางศึกษาธรรมชาติเส้นทางที่ 3ชมดอกบัวผุดและธรรมชาติป่า ระยะท
เส้นทางศึกษาธรรมชาติเส้นทางที่ 2 ชมน้ำตกแม่นางขาวและธรรมชาติป่า ระยะทาง 2.5 - 3 กิโลเมตร 15
AP70 Automatic Binding Machine Punching: Automatic Perforator Bind
Pharmaceutical factory of Shaanxi Academy of Sciences founded in December 1988, under the Shaanxi bran
เพลินนาวา 33
พลับพลึงธารคลองตาเลื่อน 32
นวัตวิถีโอทอปชุมชนบ้านบางติบ 35 Kf7cNSX0frY

Touch Screen Self Service Kiosk

[คัดลอกลิงก์]
ดู: 32|ตอบกลับ: 0
 
 มีนามว่าbrakehuaia 
 สมาชิกคนที่106 
 เพศ 
 ระดับการอ่าน10 
กระทู้10 
 พลังน้ำใจ
 เงิน22 
 ความดี
 ออนไลน์

คุณยังไม่ได้ใช้เหรียญ
กรุณาคลิกที่นี่เพื่อใช้เหรียญ

     

Our Certificate

  
  
Our Product
6000B Series - Omni-channel self-checkout with cash register solution
6000C Series - Non-cash self-checkout solution
7000E Series - Large Screen self-checkout solution
7000F Series - Checkout solution
CCL6000-B Series Omni-channel self-checkout solution
Applicable trade:
Supermarket, Shopping Center, Restaurant, Convenience Store
Product description
17-inch multi-touch screen, 360掳double window scanning, Intelligent voice prompts, full platform payment, ATM payment operation, electronic scale loss prevention
Product advantages
Omni-channel payment, no need to divert customers
Stored value cards, cash, bank cards, mobile payment support all platforms, no need to set up special channels to divert customers
Simple and intuitive operation
The whole voice intelligent guidance, the indicator light flashes the guide, the swiping ATM type, The scanning and settlement completed in one go, convenient usage, and simple operation.
Intelligent loss prevention
The electronic weighing loss bagging station accurately senses the weight of the product and is multi-checked to effectively prevent damage.
Flexible installation method, suitable for consumer movement
The bagging table can be interchanged left and right, adapting to different export directions, different placement positions of the equipment, and better guiding consumers to self-checkout scanning and settlement through the division.
CCL 6000-C series non-cash self-checkout solution
Applicable trade
Supermarket, Shopping Center, Restaurant, Convenience Store
Product description
17-inch multi-touch screen, 360掳double window scanning, Intelligent voice prompts, full platform payment, ATM payment operation, electronic scale loss prevention
Product advantages
Omni-channel payment, no need to divert customers
Stored value cards, bank cards, and mobile payment support all platforms, no need to set up special channels to divert customers.
Simple and intuitive operation
The whole voice intelligent guidance, the indicator light flashes the guide, the swiping ATM type, the scanning settlement completed in one go, convenient usage, and simple operation.
Intelligent loss prevention
The electronic weighing loss bagging station accurately senses the weight of the product and is multi-checked to effectively prevent damage.
Flexible installation method, suitable for consumer movement
The bagging table can be interchanged left and right, adapting to different export directions, different placement positions of the equipment, and better guiding consumers to self-checkout scanning and settlement through the division.
Small size and space saving
Relatively small and flexible, it can be equipped with more self-checkout devices and easier to install.
CCL 7000-E series large screen self-checkout solution
Applicable trade
Supermarket, Shopping Center, Restaurant, Convenience Store
Product description
24 inch multi-touch screen, 180掳large window scanning, facial recognition, intelligent voice prompts, multiple installation methods, Multiple scene coverage
Product advantages
Facial payment, safe and fast
Equipped with a "Biometric Structured Light" camera to accurately capture feature points, truly support financial level facial payment.
Modular design
Hardware integration, modularization, quick installation, out-of-the-box, free choice of functions, satisfying customer needs.
Flexible installation and adaptability to multiple formats
Support wall-mounted, floor-standing, multi-size countertops, large space or small area, install according to your demand
Multiple interfaces, turned into a full-featured settlement platform
USB*2 RS-232*2 LAN*1
CCL7000-F Series Checkout Solution
Applicable Trade:
Supermarket, Shopping Center, Restaurant
Product description
24 inch multi-touch screen, multiple installation methods, simple interaction, intelligent voice prompts
Product advantages
Quick checkout, loss prevention upgrade
Eye-catching and intuitive order information, adding protection to the scanning code, speeding up the checkout and making shopping more convenient.
Modular design
Hardware integration, modularization, quick installation, out-of-the-box, free choice of functions, satisfying customer needs.
Flexible installation and adaptability to multiple formats
Support wall-mounted, floor-standing, multi-size countertops, large space or small area, install according to your demand
Integrated screen, narrow border design
Make the product simple and stylish, and all show the quality.
Our Service
CCL after-sales service platform
CCL after-sales service platform mainly includes service provider system, fault repair applet, and work order process applet, which enables service providers to strictly manage their after-sales service processes and improve service efficiency. The fault repairing applet is convenient for the user to notify the service provider to maintain the fault information at the first time. The work order applet facilitates the after-sales engineer to synchronize information of work progress and fault information. The platform accelerates the service process through SMS notification to ensure the user experience.
System function framework
CCL after-sales service platform
Hardware service provider, Store
Cloud management system, after-sales work order Applet, fault repair applet
Work Order Management, After-sales Engineer Management, Store Management, Store Binding Management
Platform technology architecture
Adopt a three-tier architecture based on B/S;
Developed in Java language with good platform portability;
Using JDK 1.8, Spring-boot framework, the database uses MySQL;
Use Dubbo, ZooKeeper distributed technology;
Support multiple operating systems (Linux, Unix, Windows, etc.);
The client uses the WeChat applet to implement, and it is easy to use without downloading;
Maintenance and upgrade are simple, the client only needs a browser, and the operation is similar to browsing the web on the Internet, and almost no operation training is required;
System Features
Work order real-time push, engineer responsibility division, service flow control
CCL service in China
Technical Service Center, Customer Service Management Platform
Technology Center, Service Area, Call Center, Contract Service Provider
Based on the customer service management platform, a three-tier management organization is established-technical service center, major service areas, and local service areas or service offices.
Perfect daily and weekly work report, daily supervised service (timeliness and effectiveness), weekly quality meetings and timely resolution and recovery of unresolved issues.
7*24*365 no-service, 30-minute response, solve the problem within 1 hour (telephone), 4 hours to the scene (except in remote areas).
Routine inspections, after-sales personnel and service providers to conduct at least one inspection of the equipment used by users in the jurisdiction on a quarterly basis.Touch Screen Self Service Kiosk
website:http://www.cclpos.com/

ขออภัย! คุณไม่ได้รับสิทธิ์ในการดำเนินการในส่วนนี้ กรุณาเลือกอย่างใดอย่างหนึ่ง ลงชื่อเข้าใช้ | ลงทะเบียน

รายละเอียดเครดิต

แนะนำหลักสูตรที่ยอดเยี่ยม
นวัตวิถีโอทอปชุมชนบ้านบางติบ [youtube]Kf7cNSX0frY[/youtube]
suttasilo
ธารมรกต
suttasilo
เพลินนาวา
suttasilo
พลับพลึงธารคลองตาเลื่อน
suttasilo
ข้อตกลงและเงื่อนไขการสมัครสมาชิกเว็บ maenan
suttasilo
บ้านทุ่งรัก คำขวัญบ้านเรา ทุ่งดอกรักงามล
suttasilo
เส้นทางศึกษาธรรมชาติเส้นทางที่ 3ชมดอกบัวผ
suttasilo
เส้นทางศึกษาธรรมชาติเส้นทางที่ 2 ชมน้ำตกแ
suttasilo
เส้นทางศึกษาธรรมชาติเขาแม่นางขาว เส้นทาง
suttasilo
ความเป็นมาเครือข่ายอนุรักษ์เขาแม่นางขาว
suttasilo
ตั้งกระทู้ โพสต์ก่อนหน้า โพสต์ถัดไป ตอบกระทู้ กลับรายการ ศูนย์บริการลูกค้า ติดต่อเรา ค้นหา
Copyright   ©2015-2016  Comsenz Inc.  สนับสนุน:Gold Road Media